Oldalak

2014. december 15., hétfő

Sült gesztenye

Égett, száraz és/vagy nyers!
Ugye, nem én vagyok az egyedüli, aki
a vásárokban hasonló sült gesztivel találkozik?
Mint mi, a múlt vasárnap, amikor is megfogadtam,
hogy amint lesz egy csöppnyi időm, rendes
gesztenyét fogunk enni-mégpedig itthon! :)
A nagy Brit gazdaságosban jelenleg kapható is
maga az alany, úgyhogy vettem, sütöttem és
ettünk-finom lett! :)))
Nem írok listát a hozzávalókról, gesztenye az
kell hozzá (elengedhetetlen :), aztán be kell
vágni a tetejét, beáztatni 1-2 órára vízbe,
vagy előfőzni, amíg a kést simán bele tudjuk nyomni,
(nem kell leszedni rólam a keresztvizet,
így lett/lesz puha! :)
majd száraz serpenyőben, többszöri rázogatással
megsütni
-olyanban, amit nem sajnálunk erre használni!
(A végén, még a maradék fél narancs levét is rányomtam! )
be kell egy csöppet bugyolálni, mielőtt
nekiülünk! 
Ja, majd el felejtettem, almapürét készítettem mellé
-nagyon-nagyon finom vele! :)
Forrón, vagy melegen fogyasszuk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése