Oldalak

2016. május 4., szerda

Sajtos croissant

...ismét fél órás recepttel... ;)
Hozzávalók:
-2 rúd leveles tészta (T.F. :)
-3-3 mozzarella- és füstölt sajt rúd 
-1 kisméretű tojás
-só
A legjobb, ami fél óra alatt bolti tésztával
történhet, az valami hasonló lehet... :) 
Azt is többször énekeltem már meg, hogy egészen
nagyra tartom a jó minőségű, előre elkészített,
felhasználásra kész leveles tésztát
...ehhez ugyanis szinte bármi maradék dolgot fel lehet
használni, amit a hűtő, vagy a spajz rejt
(egy kis nutella, lekvár, sajt, stb.)
-jelen esetben előre megfontolt szándékkal vettem
bele kétféle sajtot. :)
A 6 rudacskát félbe-, a tésztákból háromszögeket vágtam
(derelyevágóval...és a kis széleket is fel szoktam tekerni, üresen),
mindegyikbe került sajt, majd
feltekerés után felvert tojással lekentem és előmelegített
sütőben 12-15 perc alatt készre sütöttem...
körülbelül ennyi idő alatt is szokott elfogyni. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése