Oldalak

2017. április 16., vasárnap

Hagyományos húsvéti reggelink

A szót nem fogom szaporítani
(nem bírok, még írni sem :),
csak egy pár sorban, hogy mik
kerültek az asztalra...
A kötelező húsvéti reggeli tál -a Kiskorú hetek óta erre várt
(hamarabb fotóztam le a tálat, minthogy asztalhoz hívtam volna Őket,
csak mert akkor már nem lett volna mit fotózni. :)))
Került a tálra SÜLT TÖLTELÉK,
(a kötelező, a kihagyhatatlan :)
kolbász és sonkák, főtt tojás, sajtok,
(és hogy lássuk, nem csak én készítek ilyet, tegnap hasonlót
láttunk Egerszalókon, annyi különbséggel, hogy ott
FÜRJTOJÁS volt pácolva, pici üvegekbe-nagyon aranyosak voltak. :)
És hát erre írtam tegnap -az aszpikos sonkára-, hogy ha sikerül,
közzéadom a receptet.
Na...tulajdonképpen nagyon finom és teljesen ehető volt, csak az
aszpik mennyiségén (pozitív irányban) változtatnom kell legközelebb.
Mellékzönge: nekem sem szokott mindig, minden sikerülni, de
a már közzéadott receptjeim csak teljesen használható módon/formában
kerülnek megosztásra...szóval, ezen még csiszolni kell, utána osztok. ;)
Azután, ami még hátra van:
kellemes húsvétot kívánok minden Kedves
Olvasómnak
-vagy sok, vagy kevés locsolkodóval-
és lehetőség szerint valamennyi pihenést is,
leginkább azoknak a Sorstársaknak,
akik a 4 napból képesek hármat a
konyhában eltölteni! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése