Oldalak

2014. augusztus 6., szerda

Cukkini-lecsó

Nagyjából annyi időt voltam képes a konyhában
(most is :)  eltölteni, amíg a lecsó elkészült!
Jó, nyár van, meleg...tudom, ezt kértük! :)))
Sült krumplival és tükörtojással.
Most még a lecsókészítés leírásával sem vagyok
hajlandó képes több időt eltölteni, mint amennyit
muszáj, úgyhogy a következő sorra kattintva
elérhető a recept, név szerint a
Amik most a lábasba kerültek:
-2 db cukkini
-5 db fehér hagyma (ez volt itthon és kánikulában nem nagyon shoppingolok vöröshagyma miatt :)
-3 gerezd új fokhagyma
-tengeri só
-darált bors
-édes, füstölt paprika
-1 db paradicsom-nem, nem tévedés, íme:
:) :) :)
És hogy egy kis időt nyerjek, a hagymát
és a cukkinit egyszerre pároltam/főztem meg
(a fokhagymával együtt), fűszereztem,
közben megfosztottam kicsiny paradicsomunkat
a burkolatától és nagyobb szeletekre vágva
ez is belekerült a lábasba
-innentől már csak egy kis összefőzés
és lehet is tálalni!
Az egészhez új krumplit- és tükörtojást sütöttem
-ha már húst nem! :)))
Igen, 849 gramm-Apósom kertjéből! :)))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése