Oldalak

2015. október 21., szerda

Banános piskótatallér

Valószínűleg azért nem került fel eddig a blogra,
mert annyira egyszerű elkészíteni, hogy nofene
(és még csak sütni sem kell :)!
Az anyukám készíti többször, természetesen az Unokája kérésére,
na de minket sem kell lökdösni, hogy együnk belőle! :)
Most viszont egy kis csavart is vittem a történetbe,
ugyanis a NSzV-n bóklászva, kókuszba forgatott szépségekre bukkantam.
Ilyen csak az egész mennyiség harmadából készült,
mert hát a Kiskamasznak szántam, meglepinek,
Ő meg ugye, nem szereti a kókuszt
(kivéve, ha nem tudja, hogy van benne :) !
Hozzávalók:
-1 csomag kerek piskótatallérhoz (240 g-os)
-kb. 4 db banán
-1/3-ad adag CSOKIMÁZ
-1 kis csomag kókuszreszelék (a harmad mennyiséghez)
-fogpiszkáló
Túl sok leírás ehhez nem kell; a banánokat lehetőleg
egyforma méretűre karikázom, két piskóta közé
teszek egy szeletke banánt, fogpiszkálóval összefogom
és az elkészült csokimázba forgatom.
Itt kezdődik a "móka és kacagás"...
...és itt még csak a buli felénél tartok! :)
Miután a csokiba megmártottam a falatkákat,
belehempergetem a kókuszreszelékbe,
aztán miután mind készen van, mennek egy
kicsit a hűvösre.
Történetesen bármibe bele lehet forgatni, amibe
szeretnénk-dióba, mandulába, cukorgyöngybe...
Az elkészült remekműveket legalább egy éjszakára
félre kell tenni, ugyanis ennyi idő kell ahhoz,
hogy ehetőre puhuljanak! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése