Oldalak

2023. április 10., hétfő

Hagyományos húsvéti reggeli és hidegtál

Mint minden évben, most is készültem
mindenféle húsvéti étellel, annyi különbséggel,
hogy jelen esetben egyszerre tettem asztalra
a reggelit és hidegtálat, csak mert az idén
a mai nap volt az, amikor Mindenki együtt
tudott lenni.
😊
És akkor jöjjön a lényeg, amik a tálakon vannak
(úgyis ez a lényeg a blogon):
A szépen megterített asztalka...ami aztán egy
csöppet sűrűbben nézett ki.
😀
Középen  franciasaláta alapon  a főtt tojások,
jobbra sonkatekercs (ebben is franciasaláta van),
felvágottak, sajtok, zöldségek, gyümölcsök.
(Az egyik majonéz pötty megadta magát.)
A kötelezők: sült töltelék, szirec, sonka, kolbász
... és az apróságok.
Alul három féle torma:
(nem, ezeket most nem én készítettem),
almás, céklás és sima, a
HEIT manufaktúrától.
Kalács...ez sem az én művem.
Mea culpa.
😀 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése