Oldalak

2024. június 15., szombat

Fokhagymás, kapros uborka

 Egy kis fűszeres csirkecombot
terveztem sütni, viszont mivel a
kirakott kovászos uborka még
nem ért be, kellett valami, ami új,
ami egy kicsit különlegesebb a
szokásosnál, így kerekedett ez
az Isten-királyság a hús mellé.
Hozzávalók:
-kovászolni való uborka (kb. 20 db)
-sima só (nem jódozott)
-10 kis gerezd fokhagyma
-1 szép csokor friss kapor
-almaecet
 
Az uborkát alaposan átsikáltam, mindkét
végét levágtam és négybe vágtam.

Tálba téve alaposan besóztam és egy kicsit
állni hagytam.

A kaprot nem túl kicsire összevágtam.
Miután állt egy keveset az uborka, a kaprot
rászórtam, rányomtam a fokhagymát 
1 kg tisztított szépség...kis adagokban mennek a fagyra.
és egy kevés almaecettel ízesítettem
(ez kinek-kinek ízlése szerint legyen,
nem kell sok belőle.)
Természetesen úgy is működik a történet,
ha legyaluljuk az uborkát, viszonylag
vastagabb szeletekre, hogy egy kicsit
rusztikus legyen...
mindegy, mindenhogy finom.
Friss fogyasztásra ajánlom, hűtőben
megpuhul.
Nagyon friss, nagyon ropogós,
nagyon nyári.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése