Oldalak

2017. szeptember 22., péntek

5 évesek lettünk...

2012 szeptember 22-én kezdődött
az egész őrület...papíron, legalábbis. :)

És hogy miért a királyi többes?
Mert szorosan kötődünk egymáshoz a "kicsikével"! :)))

Szinte hihetetlen...5 év eltelt azóta, hogy belevágtam!
Valami nagyon ünnepi receptet szerettem volna felrakni
de vagy időm, vagy energiám nincs mostanában
nagyot lőni...viszont...
mivel elég jó történés fűződik a lent megosztott
recepthez, úgy döntöttem, hogy ez/ennyi lesz az ünnepis
bejegyzésem. :)

PÁROLT SAVANYÚKÁPOSZTA

És még mindig őszinte köszönettel
vagyok Mindnyájatok felé,
kik ezalatt az 5 év alatt nálam jártatok! :) 

Valamint...ahogy az egyik legkedvesebb Bloggertársném is írta
-mindannak ellenére, hogy mára már jóval többen olvasnak-,
a blog alapjában egy (online) családi szakácskönyv,
(lenne és maradna :) főként, hogy az időközben Királylányból lett
Középiskolásunk egyre gyakrabban keres az anyja receptjei
között...és ez így jó...így a legjobb! :)))
 
"Nemcsak abban áll a magyar szakácsművészetnek
a titka, hogy egyes ételeket milyen ízlésesen
tud előállítani, hanem hogyan tálalja föl
egymás után úgy, hogy az elköltött étel
valósággal kívánja az utána következőt,
s mikor már az ember azt hiszi, hogy egészen
jóllakott, akkor hoznak megint valamit,
amire azt kell mondani, hogy "de már ebből eszünk"!"
Jókai Mór

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése