Oldalak

2021. augusztus 24., kedd

Ecetben eltett kapor

A recept rendkívül bonyolult,
sok hozzávalós, időigényes
...nem, egyáltalán nem az, ellenben
nagyon praktikus.
😉
Hozzávalók:
-friss, zsenge kapor
-almaecet (ez gyengébb, 5%-os és finomabb alap), vagy sima, 10%-os ecet, kinek-kinek ízlése szerint
-pici befőttesüvegek, 1,5 dl-esek
 
A kaprot leöblítem, centifuga tálban kitekerem
belőle a vizet, majd a vastag szárról leszedve
kis üvegekbe pakolom, viszonylag szorosan és
felöntöm ecettel.

Ennyi.
 
Mindenféle ételhez rendkívül finom, amihez
kaprot és ecetet is tennénk (sőt, olyanokhoz is, amibe
eddig nem is gondoltam volna kaprot), nem beszélve
arról, hogy sokkal-sokkal tovább eláll így a kapor,
mint például fagyasztva.
Nagyjából 2-3 hét múlva már lehet belőle felhasználni.

És hogy a történet honnan indult?
Onnan, hogy ismét voltunk valahol, most egy kicsit
messzebb a szokottnál, mégpedig Erdélyben, Zetelakán,
ahol a nagyszerű szállás mellett rendkívül finom
ételeket ettünk, amiket nagy szeretettel kínáltak
nekünk...Edit, Imre, innen is megköszönjük
a Nálatok töltött időt, szerettünk ott lenni!
💖
Természetesen nagyon figyeltem Editre (már
amennyire annyi helyi, finom pálinka mellett tud
az ember asszony figyelni😀) és kérdeztem is a
ház Asszonyától rendesen, még vacsora után magam
mellé is ültettem, hogy akkor most mondja a recepteket!
😊
Szépen, sorban közre is fogom adni mindet,
remélem nem fogok sok mindent kifelejteni.
😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése