Oldalak

2017. július 5., szerda

Ajvár

...újratöltve... 

Akkor röviden:
de most tényleg nagyon röviden,
...van egy kis csalás a történetemben!
Ugyanis nem sütöttem én most sem padlizsánt, sem paprikát,
mégis lett ajvárunk, méghozzá nagyon finom és 2 perc alatt.
Bolti volt mindkét alap-hozzávaló és nem, nem szégyellem
magam emiatt...vannak olyan napok, amiken egyszerűen
nem lehet máshogy túl lenni, mint gyorsított eljárásokkal. :)))
A lényeg, hogyha (3-szoros áron ugyan, de) üvegekben
hozzuk haza az alapanyagokat, akkor is jó minőségű
hozzávalókkal dolgozzunk, nagyon jó minőségűekkel. ;)
Hozzávalók:
-1 üveg natúr padlizsán krémhez (kb. 0,5 kg a súlya)
-1 üveg grillezett kápia paprika (szép nagy méretű paprikák vannak üvegben)
-1 nagy fej vöröshagyma
-3-6 nagy gerezd fokhagyma (ki, mennyire szereti)
-1 egész citrom leve
-frissen darált bors
-só
-olívaolaj
A padlizsánt és a paprikát autentikus módon villával
kellene összetörni, de most gyors akartam lenni,
nem autentikus. :)
Szóval üzembe helyeződött Margitka (az egyik konyhai
kisegítőm :) és 1 perc alatt lett készen azzal, ami olyan
1,5 óra lett volna nekem (sütéssel, mindennel).
Minden az edénybe került, pár-pár másodpercet
kevertem (nem pépesre, jobban szeretem, ha rusztikusabb),
majd kóstoltam, ízesítettem, kevertem,
kóstoltam, ízesítettem...
aztán rendesen is megkóstoltam,
...2 szeletke pirítóssal. :)))
 Tiszta üvegekben kerül a hűtőbe összeérni pár
napra, csak mert hétvégére
lett hozzá-/mellé megrendelve. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése