Oldalak

2017. július 19., szerda

Fetás, olajbogyós görögdinnye saláta

Milyen szerencse, hogy pont dinnyeszezon
van, mert el lehet készíteni ezt a finomságot
-nem kell órákat a konyhában állni, a sütőt
sem kell hozzá elindítani és tökéletesen elég
tud lenni vacsorára, ebben a rekkenőben
😊
Hozzávalók:
-lilahagyma
-feta sajt
-olajbogyó
-lime-, vagy citrom leve (mindenképpen friss)
-szív-, vagy fejes saláta
-friss menta (opcionális)
-extra szűz olívaolaj
-frissen darált fekete bors
-só
Szóval, a mennyiségek...direkt nem írtam dekákat,
mert szerintem ez is (lehet) egy olyas fajta étel, amit
simán össze lehet dobni (akár) maradékokból is
-amit találunk otthon, az mehet bele
(gumilabda, telekszomszéd, gyerekek😀).
Tehát a salátát mosom, leszárítom, összevágom
és kezdem is vele a tálba-rendezést:
szeletelem a lilahagymát és besózom (nem kell
rá sok, mert sós a feta és a olajbogyó is!), ezt
állni hagyom kicsit.
A dinnyét és a fetát harapható méretűre kockázom,
a mentából egy jó marokkal tépkedtem, ebből a
felét összevágtam és szépen a saláták közé rendeztem
minden hozzávalót, a végén kerül rá a menta.
Frissen tekerek rá fekete borsot, megöntözöm
olívaolajjal és lime lével...nagggyon sok lime lével.
😊
Nagyon nyári, nagyon friss és
bátran ajánlom még a
szkeptikusoknak is kipróbálásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése