Oldalak

2020. december 31., csütörtök

Óév búcsúztató, újév váró

Az idei évünket Aranyosi Ervin
versével zárom és kívánok/kívánunk
minden kedves Olvasómnak boldog,
békés, szeretettel teli, de legfőképpen
egészségben telő új évet!

Ismét egy év véget ért,
tovaszállt!
Hálás vagyok mindenért,
ami volt, ami várt!

Tanultam új dolgokat,
eleget,
voltam búsabb – boldogabb,
ami épp lehetett!

Ebből áll az életem,
s folytatom,
vágyaimat éltetem,
fel soha nem adom!

Nem mondok le semmiről,
ami szép,
a lemondás álmot öl,
a szívem tépi szét.

Utamon tovább megyek,
bármi vár,
közben szívvel szeretek,
s örömöm rám talál!

Vidítok bús lelkeket,
s nevetek,
s jobbá válok veletek,
amikor szeretek.

Jön az új év, s fogadom,
ami vár,
járjunk a jó oldalon,
s tűnjön el a sivár!

Jövőre is veletek
legyen szép!
Kívánok jó emberek
jobb sorsot, szerencsét!

Aranyosi Ervin: Óév búcsúztató, újév köszöntő

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése