Oldalak

2012. szeptember 27., csütörtök

Csirkepörkölt

 ...nagyon gyorsan! :)
A türelem rózsát terem!  
Már megfőtt, ki is tálaltam, a szemem is kopogott,
de valami mégis hiányzott: az uborka saláta!
E nélkül szerintem nem is az igazi! :)))
Úgyhogy nagyon türtőztettem magam,
amíg ezt is megcsináltam;
de írni már úgy írok, hogy mindkettő
előttem hegyel:)))
Nincsenek fázis fotók, elnézést, nagyon éhes voltam;
helyette itt a hozzávalók listája:
-egy jóvágású csirke - én mindenét beleteszem a pörköltbe
 (csak a combok a fotó kedvéért kerültek a tányérra)
-egy jó nagy fej hagyma, amit megpárolok kb.
-2-3 gerezd fokhagymával
-ezután beletettem 3 félbevágott paradicsomot
-paprika híján piros aranyat
-őrölt pirospaprikát
-sót
-ételízesítőt
-borsot
-őrölt köményt kb. egy teás kanállal és
-petrezselyem zöldjét (szárítva).
Ennyi! Most már eszek!
Ja, az uborkasaláta tetején chilipehely van-
az is az én művem! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése