Oldalak

2015. május 21., csütörtök

Mangalicazsírban sült, fűszeres csirkedarabok

 A minap csirkét sütöttem (mily' meglepő :),
ami egy kis saláta kíséretében került az asztalra.
Annak a márkának 3 különböző fűszerét használtam, amit a
baconos hústekercsnél is, csak ezeket most M-től kaptam kipróbálásra.
A fűszerek (véleményem szerint) nagyon finomak, semmi
nem hiányzik belőlük...nem csoda, svájci! ;)
Hozzávalók:
(mindenki mást szeret)
-csirkecomb-filé
-csirkemell-filé
-csirkeszárny
-lilahagyma
-új, fehér főzőhagyma
-koktélparadicsom
-mangalicazsír
 A sütőt előmelegítem 180 fokra.
A szárnyakra CSIRKE-, a mell-filére GRILL-,
a combokra pedig GYROS fűszerkeverék került.
Ezen kívül kizárólag lila- és új, fehér főzőhagymát szeleteltem
a tepsibe és egy pár darab koktélparadicsomot (a kis Kamasznak).
Az egészet meglocsoltam olvasztott mangalicazsírral és
légkeveréssel, 1 óra alatt készre sütöttem.
Legalább egyszer locsoljuk meg a húsokat a kisülő zsírral!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
A salátához valók most...ízlés szerint:
-kovászolni való uborka
-újhagyma
-pici só
-koktélparadicsom
-pár kanálnyi lime-citrom marmelád
-extra szűz olívaolaj
-lime lé, vagy gyümölcsecet
Ui.: tényleg szeretném, ha összejöhetnék valamiféle márka-képviselővel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése