Oldalak

2014. június 29., vasárnap

Római köménnyel sült karfiol

...Nigella után, szabadon. :)
Ugyanis ennyi maradt meg a kútfőmben a
múltkori tévéadásából, mert félig már aludtam
(a szememmel-a fülem ugyanis tovább van ébren :))).
Szóval, a hozzávalók:
-1 fej karfiol
-tengeri só (most a csilipelyhesemből)
-darált fekete bors
-őrölt római kömény
A karfiolt nagyobb rózsákra szedem,
megmosom, valamennyire leszárítom,
majd tepsibe téve sózom, borsozom
és alaposan megszórom a római köménnyel is.
Semmit nem öntöttem sem alá, sem rá!
Előmelegített sütőben, 180 fokon,
légkeveréssel 30 percig sütöm.
Slussz!
Lehet előétel, köret, vegetáriánus ebéd,
vagy vacsora része-nekem délutáni nasi
(Egy kevés, római köménnyel elkevert majonézzel.)
Nagyon-nagyon finom!

2 megjegyzés:

  1. Imádom a római köményt! A slussz része is tetszik a receptnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miután nyertem "saját levében" Edinától (többek között) római köményt, nekem is az egyik kedvencem lett!
      Nekem is-mármint a slussz-, főleg minden tényező rövidsége miatt!
      :D :D :D

      Törlés