Oldalak

2015. november 8., vasárnap

Almarózsa

Az NSzV egyik előnye, hogy szinte állandóan áramlik
hozzánk az információ...
ez a recept is onnan áramlott a konyhámba. :)))
Hozzávalók:
-1 csomag levelestésztához
-1 alma
-őrölt fahéj
-cukor
-baracklekvár
-egy pici zsiradék, a tepsit kikenni
-citromlé, az almákra, hogy ne barnuljanak
-porcukor
A tésztalapot kitekertem, hat csíkra szétvágtam,
ezeket megkentem kevés baracklekvárral
(amit nem kevertem össze semennyi vízzel :),
mindegyik csíkot megszórtam fahéjjal és cukorral,
ráfektettem a vékonyan felszeletelt almát
és miután feltekertem őket, mentek a formába,
majd az előmelegített sütőbe, légkeveréssel,
kb. 35 percre.
Miután a sütőből kivettem, állni hagyom kicsit
(kiszedni is könnyebb), majd porcukorral leszórom.
Gyors és finom desszert!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése