Oldalak

2015. november 8., vasárnap

Kenyéren sült tojás

...muffin formában sütve...
Hozzávalók:
-6 tojáshoz
-6 -vékonyra szeletelt- kenyér
-1 kis fej vöröshagyma
-3 mini -csípős- kolbász rudacska
-só
-darált bors
-kevés zsiradék
-fehér szarvasgombás olívaolaj (őrzöm, mint az aranyat :)))

Hozzá egy kis  PARADICSOMSALÁTA  készült.
A mélyedéseket kevés zsiradékkal átkentem,
a kenyér héját levágtam, laposabbra sikáltam,
a formába nyomkodtam. Erre került kevéske a kis kockára
vágott hagymából és vékonyra felkarikázott kolbászkából,
ráütöttem a tojást, sóztam, borsoztam...
...és a lényeg, pici fehér szarvasgombás olaj került
mindegyik tetejére (nálam ez már karácsony :)
...mmmmmmmmmm!
Előmelegített sütő, 180 fok, légkeverés,
kb. 15 perc.
Tálaláskor óvatosan emeljük ki a formából.
Nagyon-nagyon finom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése