Oldalak

2014. szeptember 17., szerda

Almával és lilahagymával sült kolbász

...hagymás törtkrumplival.

Az általam eredetiben látott recept nem egészen így készült,
de mivel többször szenvedek időhiányban (mint nem),
ezért lerövidítettem az elkészítés idejét
-így is nagyon finom lett! :) 
Amik a tepsibe kerültek:
-4-4 szálacska fokhagymás- és csípős kolbász
-4 db alma
-8 közepes fej lilahagyma
-só
-darált bors
-szárított rozmaring (csak mert ez volt itthon :)
-pici olaj-a tepsibe

 A kolbászt tepsibe rendeztem, közé kerül a négy-négy gerezdre
vágott alma és a (mérettől függően) félbe-, vagy negyedbe vágott hagyma.
A hagymákat (lehetőség szerint csak azokat)
sózom, borsozom, egy pici olajat öntök az egész alá és
előmelegített sütőbe teszem, 160 fokon, légkeveréssel, 30 percre.
Amíg ez sül, elkészül a hagymás törtkrumpli is.
Ennyi-gyors recept, rövid leírás! :)
(A savanyút jelen esetben a magos- és a dijoni mustár jelentette! :)))



2 megjegyzés:

  1. Na, akkor most az a felső képen látható tányér jöhet úgy, ahogy van: krumplival, kolbásszal, hagymával, almával, mindenestől! :) Nagggyon guszta, jól megéheztem nálad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagyok én is ezzel így, amikor Nálad "járok" sütemény-ügyileg! :)
      Egyéb iránt megint maradt egy kis hagymás törtkrumplim! :D :D :D

      Törlés