Oldalak

2016. április 17., vasárnap

Zsályás, rozmaringos, egészben sült krumpli

Kezdem azzal, hogy R.G. megkérdezte, mit
szeretné(n)k a sült húshoz, köretnek-közös megegyezéssel
ennél maradtunk és minden friss zöldfűszert intézett
nekem a produkcióhoz. :)
Hozzávalók:
-1 db krumpli fejenként (erősen méretfüggő a dolog :)))
-1-1 szelet vaj-,
-1-1 friss zsályalevél-,
-1 kis szál friss rozmaring krumplinként
-nagyszemű só (most Himalája)
-frissen darált bors
Kezdem azzal, hogy mivel nem akartunk
(én nem akartam :)
sokat pepecselni még a buli közben is a főzőcskével,
a krumplikat jó félig előfőztem...és nagyon helyesen tettem. :) 
Annyi darab fóliát tépek le, amennyi krumpli van,
majd amint ezek kihűltek, fűszerezem, sózom és
jól bebugyolálom mindet
-a helyszínen már csak forró sütőbe kell tenni,
sacc fél-háromnegyed órára.
Akár önmagában, akár valamilyen hús mellé kerül
köretnek a krumpli, készülhet hozzá (jelen esetben)
friss zöldfűszerekkel (medvehagymával, snidlinggel)
citromlével megbolondított tejfölös joghurtos mártogatós,
alias DIP.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése