Oldalak

2013. április 29., hétfő

Jó blog :)

A blog egy online, internetes napló, egy webnapló;
de a blog ennél mégis sokkal több:
önkifejező eszköz, személyes napló, filozófia, kommunikációs eszköz.
Maga a blog, csak egy keret, egy publikálási technika, amit mindenki maga tölthet fel
tartalommal, kialakítva a saját blogírási filozófiáját. A jó blog a naplóírás klasszikus és
nemes hagyományát folytatja: szerzője él, dolgozik, figyeli a világot, gondolkodik, és

feljegyzéseket ír mindazokról a dolgokról, amiket fontosnak és érdemesnek tart, amit
megtanult, megtapasztalt, ami nyomokat hagyott benne akármilyen értelemben. 
A jó blog azt mutatja be, milyennek látja valaki a világnak azt a szeletét, amivel foglalkozik.
Ez a szelet sokféle lehet: lehet kicsi, lehet nagy, jelenthet valamilyen szakterületet,
tudományágat, országot, hobbit, vagy kultúrát, de jelentheti magát a blogírót is.
Egy webnapló születésekor az indítója nem mindig követ tudatosan trendeket, vagy választ kategóriát bejegyzéseinek.
Egyszerűen csak arról és úgy ír, ahogy szeretne!
Persze vannak, akik tudatosan alkalmazkodnak a trendekhez
és egy témáról írják bejegyzéseiket és egy téma köré rendezik őket,
de sokan csak kezdeti szárny-próbálgatások miatt hoznak létre webnaplót.
Blogot írni -azt mondják- nagyon könnyű dolog, de jó blogot írni már idő,
tehetség és eltökéltség kérdése...
remélem, egy idő múlva, az én kicsikém is hasonlatos lesz a leírtakhoz.

Nem úgy és nem azért kezdtem bele a blog írásába, hogy bárkinek,
vagy bárminek is meg akarjak ezzel felelni-más volt az "indító ok"!
De ahogy telik az idő (nem sok még, az írások száma sem az),
egyre több ember gondolja úgy, hogy vissza-vissza néz
a "szárny-próbálgatásaim" közé. :)
Nem akarok statisztikákat kitenni az oldalamra-ezeket is elég,
ha én látom-, örülök minden egyes nap, minden olvasónak!
Mégis jól esik, amikor így nyílik meg a blog:
"Nézz be hozzám,..." :) :) :)
(főleg, amikor egy nagyon  szépen (és profin) kivitelezett
Bloggerina írja ezeket a sorokat az ember lányának)
-biztatás, bátorítás, pozitív lökés! :)))
Köszönöm !
És most a kötelesség, hogy kiknek is adom én tovább a virtuális csokrot:

A díjnak vannak feltételei, amelyek a következőek: 
említést teszünk, hogy kitől kaptuk a díjat;
felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott,
rendszeres olvasók száma;
egy-egy üzenetkét hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

Én viszont meghagyom mindenkinek magának
a választás/döntés szabadságát
-nagylányok írják ezeket a blogokat,
kiteszik, nem teszik... :) :) :)

 

10 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves Zsuzsa: én sajnos következesen vagyok tahó/megbízhatatlan az ilyen díjakkal kapcsolatban, ahogy azt korábban csippcsupp Dominikának is írtam, szóval egyrészt nagyon gratulálok neked is a díjhoz, másrészt nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál, csak sajnos alkalmatlan vagyok ilyesmikre :( Remélem, nem haragszol meg érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem -mint írtam is- elég nagy lányok írják ezeket az oldalakat és nem vagyunk ovisok sem (mondjuk én igen :):):), úgyhogy természetesen NEM haragszom :D

      Törlés
  2. Gratulálok a díjhoz, nagyon jó kis bejegyzést kerekítettél hozzá, író-társném! :D Szívből köszönöm a csokrot, nagyon jólesik, hogy rám is gondoltál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és köszönöm/jó, hogy írsz! :)

      Törlés
  3. Nagyon köszönöm a díjat, meghatódtam tőle. Viszont mint mindjárt megtudod (mert megírom, néhány más gondolattal együtt :)), most még mindig problámás nálam a net, úgyhogy tudom, hogy nem haragszol, ha én sem teszem ki. De ettől még nagyon örülök neki!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsuzsa! Legyen szíves töltsön fel magáról képek, mert nem fogom megismerni! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. He-he; tetszik tudni, hogy a masina melyik oldalán szeretek inkább állni!?

      Törlés