Oldalak

2013. október 26., szombat

Pizzaszelet...paradicsommal, mozzarellával

Vagy a korral jár, vagy ínyencség, 
de egyre inkább szeretem érezni mindennek az ízét.
Még a pizzát sem eszem egy ideje ketchuppal 
(bezzeg a család 2/3-a meg anélkül nem eszi)
-inkább salátával-, 
de ha mégis szósz kell rá, akkor inkább ez 
(Anyukám Mondtás ötlet-házi paradicsomszószt 
hoznak a pizza mellé...mmmmm).
Szinte semmi nem kell hozzá
(na jó, paradicsom azért igen :) 
és amíg sül a pizza, lazán elkészül frissiben ez is.
A pizzaszelet nem nagy kunszt étel, 
kell hozzá PIZZATÉSZTA
 (most csak negyed adagról készítettem),
kell még egy kis sült paradicsomszósz,
aztán jóféle mozzarella, ízes paradicsom, 
 
só, bors, bazsalikom (most csak szárított volt), 
na és a végén egy kis olívaolaj 
 
(csilis-fokhagymás, most lett kész).
Plusz a szószhoz még pár darab paradicsom (2-3 db), 
csilipelyhes só, darált bors, egy nagyon pici cukor 
és egy botmixer.
Ja és a forró sütő, előmelegítve
200 fokra, légkeveréssel, 10 perc sütés
és burkolás. :) :) :)
A tésztát kelesztés után 4 felé osztottam, 
téglalappá nyújtottam-vékonyra, mert az úgy jó-, 
a szélét bevagdostam és egymásra hajtogattam, 
hogy a folyadék ne folyjon ki.
Ebbe kanalaztam 2-2 ek sült paradicsom szószt,
paradicsomot és mozzarellát raktam sorba,
megszórtam bazsalikommal és egy pici darált borssal.
Megsülve, meg mint egy kajla fülű foxikutya.  :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése