2013. október 26., szombat

Paradicsomos, mozzarellás pizzaszelet

Vagy a korral jár, vagy ínyencség, 
de egyre inkább szeretem érezni mindennek az ízét. :)))
Még a pizzát sem eszem egy ideje ketchuppal 
(bezzeg a család 2/3-a anélkül nem eszi)
-inkább salátával-, 
de ha mégis szósz kell rá, akkor inkább ez 
(Anyukám Mondtás ötlet-házi paradicsomszószt 
hoznak a pizza mellé...mmmmm).
Szinte semmi nem kell hozzá (na jó, paradicsom azért igen :) 
és amíg sül a pizza, lazán elkészül frissiben ez is.
A pizzaszelet nem nagy kunszt étel, 
kell hozzá pizzatészta
 -most csak negyed adagról készítettem,
kell még egy kis sült paradicsomszósz,
aztán jó féle mozzarella, ízes paradicsom, 
 
só, bors, bazsalikom (most csak szárított volt), 
na és a végén egy kis olívaolaj 
 
(csilis-fokhagymás, most lett kész).
Plusz a szószhoz még pár darab paradicsom (2-3 db), 
csilipelyhes só, darált bors, egy nagyon pici cukor 
és egy botmixer.
Ja és a forró sütő-előmelegítve
200 fokra, légkeverés, 10 perc sütés
és burkolás. :D :D :D 
A tésztát kelesztés után 4 felé osztottam, 
téglalappá nyújtottam-vékonyra,mert az úgy jó!-, 
a szélét bevagdostam és egymásra hajtogattam, 
hogy a folyadék ne folyjon ki;
ebbe kanalaztam 2-2 ek sült paradicsom szószt;
paradicsomot és mozzarellát raktam sorba,
megszórtam bazsalikommal és egy pici darált borssal.
Megsülve, mint egy kajla fülű foxikutya!  :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése