Oldalak

2016. március 20., vasárnap

Sült céklasaláta

 4 szép darab cékla hűsölt bezacskózva
a hűtőben, amikből most sült változat készült
-természetesen ez is a savanyúság
kategóriában! ;) 
Hozzávalók:
-4 db cékla (most)
-extra szűz olívaolaj 
-balzsamecet és
-balzsamecet sűrítmény
-só
-frissen darált bors
-őrölt kömény   
- 1 nagy ág friss rozmaring
A céklákat (kesztyűs kézzel :) meghámoztam,
6-6 felé vágtam (de ez természetesen méret függő,
ha kicsik, hagyhatjuk akár egészben is),
sóztam, fűszereztem, meglocsoltam olajjal és az
ecetekkel, majd 180 fokra előmelegített sütőbe tettem,
légkeveréssel, egy órára-néha keverjük át.
Egy óra elteltével szórtam meg a friss, összetépkedett
rozmaringgal, ismét sóztam, borsoztam, ecettel
meglocsoltam -ekkor már lehet érezni az ízeket-,
majd még fél óra sütés és lehet tálalni.
Nagyon szépen besűrűsödik a balzsamecet és
valami egészen gyönyörűen bevonja a céklákat.
 
Mennyei a végeredmény!
Dehát nekem melyik zöldség nem az? :)   
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése