2013. szeptember 22., vasárnap

Számot vetek...

Szolgálati közlemény  : )

  Öröm
-ez a Mindenható egyik legfontosabb áldása. 
Ha vidámak vagyunk, az azt jelzi, hogy jó úton járunk.
Paulo Coelho  

Kicsivel több, mint egy évvel ezelőtt

kipattant egy gondolat a kútfőmből

-talán írnom kellene!

Nagy fába vágtam a kis baltámat.

(Még mindig úgy hiszem, hogy

nagyobba, mint gondoltam! :)

Begépeltem az első pár mondatot.

Jobban mondva gépeltem, 

töröltem, újraírtam...

Mit írjak? És azt hogyan írjam?

(Annyi ember csinálja már és ők annyira jól!)

Mindeközben mennyit adjak ki magamból, magunkból

-és ha egyszer valaki beleolvas?

  Kb. 2 hónap írás után az egyik Barátunknak 

súgtam meg, hogy mit csinálok teljes titokban

-döbbenten nézett rám, 

először el sem hitte, hogy ez az én "kicsikém";

végigolvasta az előzményeket

és azt mondta, ne hagyjam abba!

Hogy ez adta -e a teljes lökést, vagy az első feliratkozó olvasó,

vagy az első hozzászólás, vagy az, hogy

egyre jobban élveztem, amit csinálok-nem tudom?!

A végeredményt tekintve viszont 

egy kicsit kinyílt a világ körülöttem;

a virtuális ismerősök száma

nagyon jó emberekkel bővült!!!

Hogy kezdeném -e újra?  

Persze, bátrabban! 

  A megosztott írásaimról pedig:

gondoltam -e, hogy éppen ezek lesznek 

(sorban) a legtöbbet nézett receptek?

(Az első helyezett jelenleg pont kettőt "ver rá" a másodikra! :)

Végképp nem!  

(Nagyon sokáig ugyanis a toros káposztám vitte a pálmát. :)

Magyar étel ezeknek azért a nagy része,

pont úgy, ahogy reméltem

és éppen úgy, ahogy szerettem volna.  :) :) :) 

Ha megtart a jó sors épen és egészségesen,

lesz még írás és magyar étel.

Addig is maradok őszinte köszönettel 

Mindnyájatoknak, 

kik ezalatt az időcske alatt nálam jártatok!!! ;)

(A receptek a címekre kattintva érhetők el.  : )

1.Pavlova torta

2.Krumplilángos, nánicka, ganca, nyögve, macok...

3.Mézes-mustáros salátaöntet

4.Tejszínes csirkepörkölt

5.Sült töltelék

8.Toros káposzta

9.Levendulás szilvalekvár 

10.Gyümölcsös joghurttorta keksz ágyon


"Az asztal örömeit minden életkorban, 
minden társadalmi helyzetben, 
minden országban és minden nap lehet élvezni; 
ez az élvezet társa lehet minden egyéb gyönyörűségünknek
és az utolsó, mely megmarad és vigasztal akkor, 
mikor a többi örömünket már elvesztettük."



4 megjegyzés:

  1. Boldog-boldog blogszülinapot! :) Örülök, hogy - ha csak virtuálisan is - "megismertelek", nagyon szeretem mind a receptjeidet, mind az írásaidat! :) Kívánom, hogy továbbra is leld örömödet a blog írásában! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint az ELSŐ, "idegenből érkezett" olvasómtól,
      köszönöm a bátorítást, a hozzászólásokat, a figyelmet,
      a jó recepteket és a profi fotókat! :)))

      Törlés
  2. Már ilyen öreg vagy? Nahát! Hat hónapot nyugodtan letagadhatnál! ;)
    Gratulálok és csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!!
      És köszönöm a másik "archoz" való bátorítást is!
      És köszönöm még azt is, hogy egy ilyen kis "csontra"
      néha ránéz egy "nagy kutya"! :D :D :D

      Törlés