Oldalak

2013. augusztus 27., kedd

Spagetti 'olasz' szósszal

"-Hamburger van?
 -Van. Milyen legyen?
 -Gombás van?
 -Van.
 -Akkor gombásat!...A gomba... kínai?
 -Igen. ...
 - Akkor nem kell! 
 -Mé'?
 -Konzerv íze van!
 -Ez nem konzerv, ez üveg!
 -Akkor üveg íze, nem kell!"- idézet az Üvegtigris című alapműből  :D :D :D
Ahányszor boltban, akár dobozos, akár fejes csiperkét vásárolok,
ez eszembe jut és képtelen vagyok röhögés nélkül megállni!
És mivel általában egyedül vásárolok, ez okozhat némi dilemmát azoknak,
akik ilyenkor mellettem állnak-mint például ma is.
Na, ez van!   :D :D :D
Ja és hogy a spagettiszószom mennyire 'olasz',
azzal is vitába szállnék (na de saját magammal? :), ugyanis van benne:
-1 doboz szeletelt csiperke gomba-magyar termés, magyar gyárból
(Mea culpa!-félórás étel, ugye értjük?)
-1 üveg Sült paradicsomszósz-saját gyártmány
-3-4 db friss paradicsom-az Apósom kertjéből
-2 gerezd fokhagyma-fogalmam sincs, honnan
-3 ek cukor-próbálok magyar terméket felkutatni (amíg van)
-pár tekerés csilipelyhes só-saját 'gyártmány'
-pár tekerés darált bors-ki tudja, honnan
-olíva olaj; jó sok, a végén-na ez viszont görög termék, szerintem a legfinomabb
(az Agg rokontól az idén már csak ezt kértem, hogy hozzon)
(Na jó, Ouzo-t is :):):)
-25 dkg spagetti (2 -éhes- főre :)
A spagettit megfőzöm-rendesen! :D

Közben kevés olíva olajon megpirítom/átsütöm a gombát,
ráöntöm a Rolls-Royce szószt :),
 
a burkolatától megfosztott paradicsomot kis kockára vágva beleteszem,
só, bors, cukor és tulajdonképpen csak össze kell melegíteni.
Míg megvacsoráltam, megírtam ezt is.
Vagy, míg ezt megírtam, megvacsoráltam. :D :D :D

3 megjegyzés:

  1. Tudod mit, Zsuzsa? Akkor nevezzük olaszosnak, a lényeg, hogy nagyon fincsi lehet! :) És azért meglesnélek ám vásárlás közben! :D

    VálaszTörlés