2013. augusztus 11., vasárnap

Motoron ülve...

Megállapítást nyert (már nem először), hogy 
Többek között azért is lehet, hogy egy alig 90 fős, 
pici Borsodi falucska olyan falunapot rendez évente, 
hogy a nagyok is megirigyelhetnék (jó lenne! :).

 Idén is hozzájuk indultunk-
természetesen a nagyja két keréken...
 


 ...a Főnök Úr a "sátánkával" :D ...
 ...én meg ezen a csodán.   : )  : )  : )
 A táltos paripa és Gazdája. :)
"Több szeretet szükséges ahhoz, 
hogy az ülést megoszd valakivel, mint ahhoz, 
hogy ugyanezt megtedd az ágyaddal." :)

Ilyen gyönyörű vidékeken keresztül vitt az utunk.
 Motoron sokkal közelebb van a természet...
 ...közelebb az illatok...
...a színek...
...még a hegyek is közelebb kerülnek. :)

És ez már a cél...






Azonnal arccal a kávé irányában! :)
Mivel nagyon sokan voltunk, ez szükségszerű volt...
 
 ...csak hogy a helyén legyen mindenki  :) ...
 
  ...mondom, mindenki.   :D
 A Komámmal estünk neki-tényleg nagyon éhesek voltunk!
 
És itt már nem csak én voltam várakozó állásponton!
 Ez mind az enyém lett-fel sem álltam, míg ki nem ürült!
És nagyon szépen megköszöntem a Szakácsnak, 
hogy ennyire finomat főzött!!!
 Ez egy más élet, más utak, más érzések...
 "Legyen előtted mindig az út,
fújjon hátad mögül a szél,
az eső puhán essen földjeidre,
  a nap melegen süsse arcodat,
s míg újra találkozunk, 
hordozzon Téged tenyerén az Isten!

 "Egy jó hosszú motorozás tisztítja az elmédet,
visszaadja a hitedet és
kimeríti a tankodat." :D
Zárszónak pedig... 

 

4 megjegyzés:

  1. Jó buli lehetett, jó társasággal és finom ételekkel:) engem mindig feltült a természet, bár motorozni nem szoktam, de ha valaki vinne, mennék szívesen:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lehet, megyek, de legtöbbször már a Királylány tart velük. :D

      Törlés
  2. Micsoda járgányok! :) Irigylésre méltó napotok volt mindenféle szempontból! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a garázsba "beoldalazva" minden napom ilyen
      -a motorok bent, a kocsim kint!
      :D :D :D

      Törlés