Oldalak

2013. augusztus 23., péntek

Szilva smoothie/turmix

Kiváló alternatíva a bolti joghurtok helyett
-a ház Ura oda és vissza van értük,
én viszont annyira nem, hogy...nagyon nem.
Mert ugye, a natúr joghurt önmagában nem nagyon élvezhető (nekem), 
a gyümölcsösben pedig mennyi is a gyümölcs?   ???
Na és a többi összetevő?
-zselatin-sok híg tej(féleség)ből (inkább tejporból), sok joghurt lesz
-cukor-legalább 4 féle
-szép, piros szín, a kármin (E 120)-a bíbortetű porrá őrölve!
Lerágott csont, tudom, de ha már joghurt,
még mindig lehet natúrhoz inkább mézet és gyümölcsöt keverni, nem?!
Hozzávalók:
-15-20 dkg szilva-a fagyóból (egy része a 20 kilócska "maradványnak" :)
-2 kis doboz natúr joghurt-jó minőségű, sűrű, tejből :)
-méz-jó sok
-1 csipet fahéj
-1 csipet őrölt szegfűszeg
-pár csepp citromlé


2 megjegyzés:

  1. Egyetértek, a házi gyümölcs joghurt verhetetlen:) Bár én a natúr joghurtot is szeretem. Mostanában még fokozottabban olvasom a cimkéket és meg vagyok döbbenve, mennyi szemetet etetnek meg velünk.

    VálaszTörlés
  2. Megsúgom, elsőre nem is a recept, hanem a fotó fogott meg, nagyon jól sikerült! :) Aztán a receptet is megnézve klassz kis gyümölcsös desszertet készítettél, ebből is elfogadnék egy pohárral! :)

    VálaszTörlés