Oldalak

2013. december 30., hétfő

Amerikai hot dog

...magyarul :)
Teljesen érthető, hogy amikor már mindenki tele van
a töltött káposztával és hasonló fajsúlyú társaival,
szeretné lazábbra venni az étkezések legalább azon részét,
amik nem a kategóriákba tartoznak.
Így esik hasonló esetekben a választás például a 
Királylány által nagyon kedvelt hot dogra; 
teljesen tökéletes vacsora tud lenni
-magyarul: virsli kifliben, egy kicsit felturbózva! :)
Ja és mindazok ellenére, hogy ez egy gasztronómiai jellegű blog,
ebből csak a virslit kell főzni,
(és azt sem én csináltam :)))
de simán közzé adom a Mi itthoni verziónkat,
hátha nem csak én tudok néha tanácstalanul
megállni a spájz ajtóban, hogy ugyan, mit tegyek megint
a család elé?! 
(Plusz jó ideje itt árválkodik a gépemen a fotója-dobtam volna a lomtárba??? :)
Hozzávalók:
-jó minőségű (juhbeles) virsli
-hot dog kifli
-jégsaláta
-ecetes uborka
-dijoni mustár
-magos mustár
-ketchup
-pirított hagyma, a nélkülözhetetlen
(a nagy kék-sárga bolt által árult kiváló termék :)
 
Ebből még a Királylány is simán eltüntet kettőt,
akkor ugye nem kell mondanom, hogy
ilyenkor sorozatgyártó üzemmódra vagyok kapcsolva? :)



2 megjegyzés:

  1. Dehogy dobd a lomtárba, jó kis vacsiötletet adtál! :) Jómagam a csípős, pirított hagymás változatra voksolok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, én is! :)
      Pont, mint ahogy "saját levében" Bloggerina is tanácsolta:
      ha beteg az ember lánya azért kell a csípős,
      ha meg nem beteg, azért! :)))

      Törlés