Oldalak

2015. december 24., csütörtök

Tésztakabátban sült camembert

Szóval ott tartottam, hogy a LEVELESTÉSZTÁBÓL 
egynél egy kicsivel több adagot spájzoltam el a hűtőbe,
sose lehet tudni alapon. :)
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kicsiny házunk táján -ha csak időnk engedi- leginkább
villás reggeli készül (így szeretem, így szeretjük).
Ez a mostani alkotás vacsorának is kiválóan beillik
(tészta nélkül többször is szokott lenni), most mégis
reggelinek, ünneplős reggelinek gondoltam el
-mint utóbb kiderült, nagyon helyesen. :)))
Hozzávalók:
-fél adag LEVELESTÉSZTA 
-4 guriga (fejenként 1) Camembert (akár többféle ízben)
-1 közepes fej lilahagyma
-1 gerezd fokhagyma (elég!)
-só
-darált bors
-szárított rozmaring
-balzsamecet sűrítmény
-fehér szarvasgombás olívaolaj :), vagy extra szűz olívaolaj
A leveles tésztát elég közvetlenül a felhasználás
előtt kivenni a hűtőből, majd lisztezett lapon nyújtani.
A sütőt előmelegítem 200 fokra.
A lilahagymát  kicsire kockázom, sózom, borsozom.
Öröm, boldogság! :)
A kinyújtott tésztát annyi felé vágom, amennyi sajt lesz. 
A sajtok tetejét bevagdosom, ebbe/erre fognak kerülni a
hagymák, a fűszerek, majd miután ráemeltem a tésztára,
az olaj is, egy kevés.
Bebugyolálom mindegyik sajtot, megkenem a tetejüket
tojássárgájával (késsel szúrok pár rést is)
és légkeveréssel, kb. 10-12 perc alatt készre sütöm.
Nagyon-nagyon finom és laktató.
Ennyi, mára vége! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése