Oldalak

2014. március 20., csütörtök

Bloody Mary


"Az ital 1921-ben született, a New York-i Harry's bárban.
Az eredeti recept azóta nem sokat változott,
az egyes változatok általában fűszerezésükben térnek el egymástól.
A koktél a nevét valószínűleg VIII. Henrik lányáról,
Mariáról kapta, akit a történelem véres kezűként tart számon.
Ironikus, hogy a róla elnevezett recept mégis ilyen népszerű. "

Van egy hely, ahová üzleti ügyben járdogálunk
(és a helynek van Tulajdonosa is! :)
-Zsoltitól kaptam az egyik fő összetevőt
(a vodkát-jó régen; még tiszta szerencse,
hogy az alkohol nem romlandó :))),
a másikat pedig az üzlete mellett lévő kifőzdében vettem
(a paradicsomlevet; nagyon-nagyon finom
-mondjuk, azt meg a ház Urának :))),
úgyhogy röviden,
Zsolti, az italt virtuálisan Neked küldöm
(ha olvasol egyáltalán :)! :D
A Trolltunga szikla leendő meghódítójának
pedig innen üzenem,
hogy most lett teljesen jó a napom,
úgyhogy miután leütöttem az utolsó betűt is,
megyek és szenderülök egy csöppet
-mondjuk úgy reggelig! :D :D :D
Hozzávalók:
-2 dl paradicsomléhez
-1 dl vodka (aki bátor :)
-1tk Worchester szósz
-pár csepp citromlé
-zeller
-darált bors
-jégkocka (de ne dőljünk kardnak, ha éppen nincs :)
-zellerszár
Nem ittam meg az egészet! :)))


2 megjegyzés:

  1. Na látod, micsoda jó nap lett ez:) Egészségedre, aludj jól, én nem iszom, de azért 1 deci vodka az még tűrhető, maximum jobban alszol:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3 kortyot ittam, de nagyon jól aludtam! :) :) :)

      Törlés