Oldalak

2014. április 15., kedd

Fürjtojás-saláta medvehagymával

Különleges étel, különleges alkalmakra!
Hozzávalók (4 főre):
-4 doboz (4x15 db) fürjtojás
  (természetesen elkészíthetjük tyúktojással is,
  akkor 4 db/fő az adag és sacc harmada az ára :)
-2 ek dijoni mustár
-1 ek magos mustár
-4 db nagyobb sonkahagyma
-olívaolaj
-1 kis üveg savanyú uborka
  (egy normál méretű tojáshoz 1 uborka)
-1 csomag (10 dkg) medvehagyma
-tengeri só
-darált bors
A fürjtojásokat 10 percig főzöm,
majd megpucolom és félbevágom;
Az apróra vágott hagymát kevés olajon
dinsztelem egy kicsit
(sokkal kellemesebb így a végeredmény!),
az uborkát szintén kis kockára vágom,
a medvehagymát csíkokra szeletelem
és lehet összekeverni a fűszerekkel az egészet!
 
Behűtve tálalom, de hát tojásról lévén szó,
nem is jöhet más szóba! :)))
Azt egy szóval nem mondtam, hogy a kifejezetten
olcsó-étel kategóriába tartozik! :)))

5 megjegyzés:

  1. Valóban különleges, nagyon jól hangzik, azt hiszem, nagyon tudnánk szeretni! :) A fürjtojás okán nálunk szinte kötelező darab lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rád gondoltam közben! :)))
      Ennyi fürjtojásra azt hiszem várni
      fogok újabb egy évet! :)))

      Törlés
  2. 4x15 db? És ezt utána meg is pucoltad, le a kalappal:) Nagyon jól néz ki, szoktam én is hasonlót készíteni, csak nem fürjtojásból, nagyon finom:) Ha nem lenne időm jönni, mostanában nem nagyon van időm a kedvenc blogjaimat látogatni, akkor boldog húsvéti ünnepeket kívánok nektek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is a pucolás volt a legborzasztóbb
      (mert arra van egy technikám), hanem
      az ára-na, az egy horror! :)))
      Én is azért "dolgozok" előre, semmi
      gond nincs; Nektek is békés, csendes
      ünnepeket kívánunk!!! :)

      Törlés
  3. A dinsztelt hagyma új verzió számomra :) De guszta saláta. Áruld csak el a tojáspucolós technikádat a nagyközönségnek, Zsuzsa, mrt a fürjtojás "hámozással" én is küzdök.

    VálaszTörlés