Oldalak

2018. január 15., hétfő

Zöldborsós, hagymás tojássaláta


Hozzávalók:
-6 db tojáshoz
-1 közepes fej vörös-, vagy lilahagyma
-pici só
-1 kis dobozos zöldborsó konzerv
-1 egész alma (most Pink Lady :)
-1 csészényi (kb. 3 dl-es) kész TARTÁRMÁRTÁS

A tojásokat 10 perc alatt megfőzöm, hideg vízben
teljesen kihűtöm, megfosztom a burkolatuktól és
tojásszeletelővel oda-vissza (vagy keresztbe-kasba :)
felvágom egy nagyobb tálba
 ...amibe előtte nagyon vékonyan felszeleteltem a
hagymát, enyhén besóztam és addig hagytam
állni, amíg a tojások megfőttek. :)
Az almát bárhogyan lehetett volna szeletelni,
most az volt a legszimpatikusabb, hogy meghámoztam,
a magházat kivágtam, 8 gerezdre vágtam
és ezt is vékonyan szeleteltem.
A borsóval nincs munka és a tartármártást is
simán el lehet készíteni addig, amíg a tojások főnek.
Ha már minden hozzávaló adott, nagyon óvatosan
-hogy ne törjön- összeforgatom a salátát és behűtve
tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése