Oldalak

2012. október 16., kedd

Vaj - teljesen véletlenül

A történet úgy indult, hogy nekiláttam a gyümölcsös joghurttortának, de nem volt energiám a nagy robotgépet előszedni és jó ötletnek tűnt a botmixerem habverője is. Végül is jó, mert ez lett az eredmény.
Beleöntöttem az edénybe a tejszínt, nagy fokozaton kevertem és egy fél perc múlva kicsapódott a vaj. (Lehet, hogy a magas edény, lehet, hogy az egy habverőkar, vagy a magas fokozat okozta ez a "balesetet".)
Csak hát, én mesüge, hirtelen ijedtemben-hogy talán nem volt jó a tejszín-, a csapba öntöttem az írót, ami visszamaradt. Máskor ilyet már nem teszek! A vaj viszont annyira finom lett, hogy adta magát, valamit kezdeni kell vele.
Hirtelen felindulásból hozzákevertem egy pár fűszert, csinos kis csomagot készítettem belőle és most békésen várja a hűtőben, hogy valamilyen sült tetején végezze.
Ezt a 'történést' máskor is elkövetem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése