Oldalak

2012. október 10., szerda

Salsa chipotle

Ez egy fantasztikus találmány! 
Ez tényleg egy alap ízesítő! 
Én nem púdert és rúzst hordok a "retikülben", hanem ezt. 
Hamburgerhez,húsokhoz,tortilla tekercshez,
füstölt levesekhez,lecsóhoz,bográcsos ételekhez, 
ketchuppal összekeverve különféle sült krumplikhoz,
pizzára.............szinte végtelen a sor.
Tavaly tavasszal Budapesten jártunk 
(mint minden évben) motorkiállításon-hol máshol?! 
Én meg hol máshol találnék ilyen csodát, 
mint a motorok között?  
Az orrom után mentem,na meg az éhes 
gyomrom után és rá"leltem" erre.
A többiek röhögtek rajtam, aztán meg Ők sem 
tudtak elszabadulni a főzősátortól. 
Hirtelen felindulásból vettem is két üveggel. 
Kevésnek bizonyult, mert két hónap múlva 
semmi nem volt belőle. 
De mivel ez nálunk boltban sehol nem kapható 
(nem találok kis környékünkön ilyet), 
felvettem az importőrrel a kapcsolatot 
és olyan megható levelet írtam, 
hogy azóta is sikerül rendelgetni tőlük.
Ja, és ez nem holmiféle silány paprikából készül, 
ez nem csíp 'kétszer'; sűrű, füstös illatú, mennyei ízű, 
100% mexikói habanero paprikából van!
Ajánlom mindenkinek, aki rajong a minőségi csípős ízekért!

2 megjegyzés:

  1. Motorkiállítás! Aha! Mégiscsak el kellett volna mennem egy bizonyos autókiállításra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sose tudni, hol, mire bukkan az ember lánya! :)

      Törlés