Oldalak

2014. január 1., szerda

2014 a Ló éve

Az idei év kulcsszavai az akarat, a szenvedély és a lelkesedés!
Mindegyikőnkben felébred az igény, 
hogy végre jól érezzük magukat 
és az energiák is maximálisan támogatni fogják 
a magunkra erőltetett láncok, a megszokás
és a béklyók ledobását. 
Lehet, hogy már régóta tolerálsz olyan dolgokat, 
amit nem is akartál. 
Nem Te választottad és valójában 
csak sodródtál az eseményekkel. 
Azonban a Ló évében már nem lehet 
tovább sodródni, erre számíts! 
Felelősséget kell vállalnod az életedért
és határozottan kiállni végre magadért!
Minden ebbe az irányba mutat. 
Ha az életed bizonyos területei napról napra
elviselhetetlenebbé válnak,
azért történik, hogy ismerd ezt fel 
és ne tolerálj tovább csak a békesség kedvéért.  
A legjobb amit már most elkezdhetsz, az a tervezés 
és az előkészítése az új irányoknak, a “B” terveknek.




2 megjegyzés:

  1. Még alig pihent meg a gyomrunk, de már újra főzünk, családunk örömére. További kiváló recepteket várunk, újévi üdvözlettel Nagy László versét küldöm:
    "Adjon az Isten
    szerencsét,
    szerelmet, forró
    kemencét,
    üres vékámba
    gabonát,
    árva kezembe
    parolát,
    lámpámba lángot,
    ne kelljen
    korán az ágyra hevernem,
    kérdésre választ
    ő küldjön,
    hogy hitem széjjel
    ne dűljön,
    adjon az Isten
    fényeket,
    temetők helyett
    életet -
    nekem a kérés
    nagy szégyen,
    adjon úgyis, ha
    nem kérem. "

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy örömmel észleltem, hogy milyen kedves
      megjegyzés és vers érkezett-hálásan köszönöm! :)
      Én pedig (még melegében) meglátogattam az Ön blogját
      és "ámultam";gyönyörű tája(in)k, nagyon jó fotók és frappáns leírások-lassan végigolvasom mindet! :)
      A kórus eredményeihez pedig gratulálok-azt is megnéztem!!! :)))

      Törlés