Oldalak

2013. március 9., szombat

Sajtos csiga

Ismét a jól bevált bolti leveles tészta 
(mentségemre és a saját lelkiismeretem megnyugtatására,
legalább azért jó minőségű); 
egy BLOGGERTÁRSNÉM (nem is "egy", hanem "A") 
írta a múltkoriban, hogy akinek két élete van, 
az nyugodtan készíthet otthon leveles tésztát...
Na, ossza el mindenki a lényeget! :)
Hozzávalók:
-1 dupla csomag T.F. friss leveles tésztához
-12,5 dkg Rama
-15 dkg reszelt sajt
-1 kk csemege paprika
-só
A tölteléknek valót összemelegítem radiátoron 
(ha időben kigondolom), vagy mikróban 10 másodperc
alatt (ha nem gondolom ki időben :). 
A tölteléket két részre osztom a tálban,
a tésztalapokat egyenként megkenem,
két oldalról tekerem fel, 2 ujjnyi szélesre vágom,
pohárral lelapítom
és 200 fokra előmelegített sütőben, alsó-felső sütéssel,
10 perc alatt megsütöm.
(Vagy 180 fokon, légkeveréssel.)
Várjuk meg, míg langyosra kihűl, úgysem tudunk
addig táplálkozni belőle. :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem csak egy életem van, így nagyon jó találmánynak találom a bolti leveles tésztát! :) Tetszenek a sajtos csigáid, legközelebb, amikor időhiánnyal küzdök és a család sós sütit enne, el is készítem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoktam olyanokat is mondani, hogy akinek három anyukája van...de ilyet leírni azért -még- nem merek :D

      Törlés
  2. Persze hogy jó a bolti! És éljenek a női szabadságjogok!

    VálaszTörlés